.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό


Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015

Να τι σημαίνει ξεπούλημα και μάλιστα ολκής.

του Δ. Καζάκη

Υπεγράφη η παραχώρηση των 14 περιφερειακών κρατικών αεροδρομίων στην κοινοπραξία της Fraport και του Ομίλου Κοπελούζου. Το αντίτιμο της παραχώρησης ανέρχεται σε 1,23 δις ευρώ. Φυσικά, το αντίτιμο θα πάει κατευθείαν στους δανειστές.
Τα αεροδρόμια που ξεπουλιούνται στην ηπειρωτική χώρα είναι του Ακτίου (PVK), της Καβάλας (KVA) και της Θεσσαλονίκης (SKG). Τα υπόλοιπα 11 αεροδρόμια βρίσκονται σε νησιά και είναι της Κέρκυρας (CFU), των Χανίων/ Κρήτης (CHQ), της Κεφαλονιάς (EFL), της Κω (KGS), της Μυτιλήνης (MJT), της Μυκόνου (JMK), της Ρόδου (RHO), της Σάμου (KGS), της Σαντορίνης (JTR), της Σκιάθου (JSI) και της Ζακύνθου(ZTH).
Το 2014 τα αεροδρόμια αυτά είχαν πάνω από 22 εκατομύρια ταξιδιώτες. Η κοινοπραξία προσδοκά να της αποφερεί γύρω στα 40 ευρώ ανά ταξιδιώτη. Δηλαδή γύρω στο 1 δις ευρώ κατ' έτος από το 2015 κι έπειτα. Με άλλα λόγια τα κέρδη ενός έτους θα ισοφαρίσουν σχεδόν το αντίτιμο της παραχώρησης.
Η κοινοπραξία Fraport- Κοπελούζου έχει υποσχεθεί ότι θα καταβάλλεται κάθε χρόνο τίμημα 22,9 εκατ. ευρώ, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως. Κι αυτά βέβαια θα κατατίθενται στον ειδικό λογαριασμό υπέρ των δανειστών. Επιπλέον, θα επενδύσει συνολικά 330 εκατομμύρια ευρώ σε αερολιμενικές υποδομές μέχρι το 2020, ενώ κατά τα επόμενα χρόνια της παραχώρησης θα ακολουθήσουν επενδύσεις συντήρησης, αναβάθμισης και επέκτασης των αεροδρομίων καθοριζόμενες από την εξέλιξη της επιβατικής κίνησης.
Πρόκειται για υποσχέσεις χωρίς αντίκρυσμα. Αν και το ύψος των υποσχεθέντων επενδύσεων είναι τουλάχιστον αστείο, μιας και δεν υπερβαίνει ουσιαστικά τις αναγκαίες δαπάνες συντήρησης των αεροδρομίων.
Η συγκεκριμένη παραχώρηση παραβιάζει ακόμη και τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ, καθώς δημιουργείται καρτέλ. Παρ' όλα αυτά η ΕΕ δεν ενοχλείται διόλου. Πρόκειται για ξεπούλημα προς το συμφέρον της Γερμανίας, όπου η ντόπια κάστα των δοσιλόγων έχουν εξασφαλίσει μερίδιο διαμέσου του ομίλου Κοπελούζου.
Το απλό ερώτημα, γιατί να ξεπουληθούν τα αεροδρόμια και να μην αξιοποιηθούν από το κράτος ώστε να αυξηθούν τα έσοδά του κάθε χρόνο, δεν το απαντά κανείς. Αν τα κρατούσε το κράτος μπορούσε κάλλιστα - με τις μετριοπαθέστερες εκτιμήσεις - να προσδοκά μισό δις ευρώ κάθε χρόνο. Διατηρώντας ταυτόχρονα ελκυστικές τιμές για την προσέλκυση περισσότερων ταξιδιωτών.
Με τη σύμβαση παραχώρησης, όχι μόνο δίνεται η δυνατότητα σε μια κοινοπραξία ιδιωτικών συμφερόντων να λειτουργήσει ως καρτέλ σε βάρος της τουριστικής κίνησης, αλλά περιορίζει δραστικά τα έσοδα του κράτους. Ποιός θα καλύψει τα διαφυγόντα έσοδα του κράτους; Το γνωστό υποζύγιο με περισσότερους φόρους.
Το Σχόλιο της Ημέρας, 14/12/2015, dimitriskazakis.blogspot.com