.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ SINDELFINGEN ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για Ελληνογερμανική συνέλευση στο Sindelfingen

Της Ελένης Γούλα*
Για μια ακόμη χρονιά αιρετοί εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δηλαδή του λαού,  «τίμησαν» με την παρουσία τους και συμμετείχαν στην 7η Ελληνογερμανική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε από 9 – 11 Νοεμβρίου στην πόλη Sindelfingen της Γερμανίας. Ανάμεσα τους ήταν ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γιώργος Πατούλης και ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης.
Η Ελληνογερμανική Συνέλευση (DGV) θέλει να φέρεται ως «ένα δυναμικό δίκτυο οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, κοινωνίας των πολιτών και οικονομικών φορέων» με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων, εμπειρίας και τεχνογνωσίας μεταξύ γερμανικών και ελληνικών δήμων. Επί της ουσίας, όμως, δεν είναι τίποτα άλλο παρά το προϊόν της Ελληνογερμανικής Εταιρικής σχέσης (ή Σύμφωνο Ελληνογερμανικής Συνεργασίας). Μια διμερής, μυστική σύμβαση Ελλάδας – Γερμανίας, που υπογράφτηκε από την Α. Μέρκελ και τον Γ. Παπανδρέου στις 5 Μαρτίου του 2010. Μόλις 2 μήνες πριν καταφτάσει στη χώρα μας το ΔΝΤ! Με τη συμφωνία αυτή, που ποτέ ως σήμερα δεν εγκρίθηκε από το ελληνικό κοινοβούλιο, ξεκινά επισήμως το αλυσόδεμα της Ελλάδας, ώστε η ηγέτιδα δύναμη της Ε.Ε. να έχει άμεση πρόσβαση στο σχέδιο διαμελισμού και ξεπουλήματος της πατρίδας μας. Είναι μια ετεροβαρής συμφωνία  νεοαποικιακού τύπου με την οποία παραδίδονται στρατηγικοί τομείς της εθνικής οικονομίας, του κράτους, της Διοίκησης, των υποδομών και των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας στο Βερολίνο.
Η Εταιρική Σχέση αφορά την κεντρική κυβέρνηση και την κρατική δομή, ενώ άλλα πεδία της γερμανικής διείσδυσης κι ελέγχου καθορίζονται από άλλες συμφωνίες: την «Ελληνογερμανική Συνέλευση», το «Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας» και το «Ελληνογερμανικό Ταμείο».  Η «Ελληνογερμανική Συνέλευση»  στοχεύει στην περιφερειακή διοίκηση της χώρας. Συντονιστής της  ο Χανς Γιoχακίμ Φούχτελ, που διορίστηκε απευθείας από την καγκελάριο Μέρκελ τον Νοέμβρη του 2011 υφυπουργός  «επί των ελληνικών θεμάτων», -δηλαδή σαν γκαουλάϊντερ του προτεκτοράτου Ελλάδα-, για να επιτηρεί και να κηδεμονεύει πλήρως την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ενδιαφέρον προκαλεί το ερωτηματολόγιο που τον Σεπτέμβριο του  2014 είχε αποσταλεί σε Δήμους εκ μέρους της «Ελληνογερμανικής Συνέλευσης» ζητώντας στοιχεία για την ακριβή σύσταση του πληθυσμού και τα περιουσιακά στοιχεία των ΟΤΑ. Ο Φούχτελ έστειλε σε όλους τους δημάρχους και περιφερειάρχες της επικράτειας ένα λεπτομερέστατο ερωτηματολόγιο αναφορικά με τα περιουσιακά στοιχεία των δήμων (βιομηχανικά πάρκα, ακαδημαϊκά ιδρύματα, υφιστάμενες υποδομές τουρισμού, εκπαίδευσης, υγείας κ.λπ.) και με οτιδήποτε χαρακτηρίζει κάθε τόπο δημογραφικά, οικονομικά, πολιτιστικά μέχρι και την τοπική χλωρίδα και πανίδα σε συνδυασμό με προβλήματα ρύπανσης. Ως προς τα απορρίμματα, ζήτησε αναλυτική καταγραφή των αστικών, των ανακυκλώσιμων, των μπάζων και των ογκωδών, καθώς και όλων των σταδίων της διαχείρισής τους. Τέλος, ρώτησε αν υπάρχουν σχέσεις με δήμους από τη Γερμανία και ελληνογερμανικοί σύλλογοι. Ένα τέλειο «γερμανικό φακέλωμα» για τους ελληνικούς δήμους.
Με αυτές τις συμφωνίες και με το πρόσχημα της «ελληνογερμανικής φιλίας» και της «αδελφοποίησης» δήμων, απώτερος στόχος είναι οι περιφέρειες και οι δήμοι της Ελλάδας να προσαρτηθούν στα αντίστοιχα κρατίδια και δήμους της Γερμανίας προκειμένου να λεηλατηθούν. Έτσι θα μπορεί να εξασφαλίσει η Γερμανική άρχουσα τάξη την δική της διέξοδο από την κρίση αλλά και την παγκόσμια θέση της. Και η μέθοδος γι’ αυτό  είναι πολύ απλή: οι υπερχρεωμένοι δήμοι της Γερμανίας, προκειμένου να μπορούν να προσελκύσουν επενδυτικά κεφάλαια και δάνεια από τις Τράπεζες,  χρειάζονται εμπράγματες αντικειμενικές αξίες που τις βρίσκουν  στη δημόσια περιουσία των ελληνικών δήμων, την οποία μπορούν να υποθηκεύσουν, στα πλαίσια πάντα της «αδελφοποίησης» και της «φιλίας».  Κι αυτό με τη συναίνεση και τη συνεργασία των δωσιλόγων εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης!
Στο Sundelfingen οι συμμετέχοντες υποτελείς εκπρόσωποι των ελληνικών δήμων συζήτησαν μαζί με περίπου 40 Γερμανούς δημάρχους και νομάρχες μια ευρεία ατζέντα επίκαιρων θεμάτων. Αναφέρονται τα εξής: τουρισμός και ειδικότερα ο αστικός, καινοτόμος πολεοδομικός σχεδιασμός σε σχέση με την οικονομική τοπική ανάπτυξη,  ιατρικός τουρισμός, αγροτική οικονομία κι ειδικότερα η προώθηση αγροτικών προϊόντων, διαχείριση αποβλήτων & απορριμμάτων ως πόρος ανάπτυξης, εναλλακτική ενεργειακή πολιτική, ένταξη των νέων στους δήμους (κυρίως των Ελλήνων μεταναστών στις πόλεις της Γερμανίας), αντιμετώπιση των προσφυγικών ροών από την τοπική αυτοδιοίκηση. Στα πλαίσια των ενδιαφερόντων της ελληνογερμανικής συνεργασίας είναι επίσης η Πολιτική Προστασία, η Παιδεία, ο πολιτισμός, ο εκσυγχρονισμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Και βέβαια δεν θα μπορούσε να λείπει η παράμετρος της ενεργούς συμμετοχής των πολιτών, εφόσον για όλες αυτές τις καινοτόμες δράσεις που σχεδιάζουν χρειάζονται τη συναίνεση της Τοπικής Κοινωνίας!
Όμως, ποιος τους πιστεύει πια, όταν διατείνονται ότι θα υπερασπιστούν τους πολίτες, τις δημόσιες δομές, τα κοινωνικά αγαθά  και, κυρίως, την ανεξαρτησία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης;
Πώς μπορούν αυτά να εγγυηθούν όταν πίσω από κάθε «καινοτόμο τομέα συνεργασίας» χορηγός είναι και ένα  γερμανικό ιδιωτικό ίδρυμα;
*Το  Ίδρυμα «Konrad Adenauer» για την «Εγκατάσταση και ενίσχυση επιχειρήσεων».
*Το  Ίδρυμα «Friedrich Naumann για την Ελευθερία» για την «Δικτύωση στον τουριστικό τομέα».
*Το  Ίδρυμα «Friedrich Ebert» για την «Ενεργειακή αξιοποίηση απορριμμάτων:
   Επίτευξη στόχων μέσω συνεργειών».
*Το  Ίδρυμα «Hanns Seidel»  για το «Νέοι δρόμοι στην αγροτική οικονομία».
* Το Ίδρυμα «Rosa Luxemburg»  για την «Ένταξη νέων μεταναστών στους δήμους».
Το  Ίδρυμα «Heinrich Böll»  για το πρόγραμμα «Ο Δήμος των πολιτών»: Δυναμικές της ενεργού συμμετοχής των πολιτών».
Μάλιστα τα ιδρύματα αυτά   διοργανώνουν συζητήσεις με ειδικούς από την Ελλάδα και τη Γερμανία, και για την προώθηση σε τοπικό επίπεδο των Startup (δηλ. εταιρείες, ακόμα και ΜΚΟ,  που ως «πρωτοπόροι» εργολάβοι αναλαμβάνουν το ρίσκο επένδυσης σε κάποιον τομέα προσελκύοντας κεφάλαια από  χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και εταιρείες με στόχο την καθιέρωση τους στην παγκόσμια αγορά).
Πώς, όμως, συνάδει η χρηματοδότηση βασικών αρμοδιοτήτων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από ιδιωτικά ιδρύματα και ΜΚΟ με την προώθηση εθνικών συμφερόντων, τις  αρχές και τους στόχους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όπως τη γνωρίζαμε ως τώρα; Κι ο πιο αδαής αντιλαμβάνεται ότι με αυτές τις μεθόδους υπονομεύεται η ανεξαρτησία της ελληνικής Τοπικής Αυτοδιοίκησης μετατοπίζονται οι στόχοι κι η ισορροπία δυνάμεων υπέρ ιδιωτικών, υπερκρατικών συμφερόντων μεταβιβάζονται κρατικές και αυτοδιοικητικές αρμοδιότητες σε ιδιωτικούς αδιαφανείς φορείς.
Τα εύλογα ερωτήματα λοιπόν, τα οποία οφείλουν στον ελληνικό λαό ν΄ απαντήσουν οι δημοτικοί άρχοντες  που συμμετείχαν στην 7η ελληνογερμανική συνέλευση, είναι τα εξής:
·         Η αξιοποίηση που σχεδιάζεται γίνεται  προς όφελος ποιού, των πολιτών ή των εταιρειών;
·         Θα δεσμευτούν περιουσιακά στοιχεία και υποδομές των ελληνικών Δήμων, από τις εταιρείες που θα αναλάβουν τα έργα;
·         Θα ενημερωθούν οι πολίτες έγκαιρα για τα αποτελέσματα και τις αποφάσεις  της 7ης συνέλευσης ή θα μάθουν τι αποφασίστηκε γι’ αυτούς ερήμην αυτών  όταν πλέον οι αποφάσεις αυτές έχουν γίνει πράξη;
Εντελώς τυχαία με τον γερμανικό δήμο Sindelfingen συνεργάζεται και ο Δήμος Σάμου. Πρόσφατα (στις 6/9/2017) πανηγυρικά υπογράφτηκε στη Σάμο, μεταξύ των δύο δήμων  η δήλωση προθέσεως που αφορά τη συμφωνία συνεργασίας στον τουριστικό τομέα, στον πολιτιστικό τομέα, στον τομέα διοικητικού και ψηφιακού εκσυγχρονισμού της τοπικής αυτοδιοίκησης α βαθμού και, τέλος, στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας και εμπειρίας στα ευρωπαϊκά προγράμματα με στόχο την αξιοποίηση ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών πιστώσεων, καθώς και την από κοινού υποβολή των σχετικών αιτήσεων. Η συγκεκριμένη διμερής συνεργασία υπογράφτηκε στα πλαίσια του Κογκρέσου Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών του Συμβουλίου της Ευρώπης  από τον Δήμαρχο Σάμου, κ. Μ. Αγγελόπουλο, αντιπρόεδρο του εν λόγου Κογκρέσου. και τον κ. Dr Bernd Vȍhringer, επικεφαλή της Εθνικής Αντιπροσωπείας της Γερμανίας στο εν λόγω Κογκρέσο.
 Ο Δήμος Σάμου όμως έχει διευρύνει τις σχέσεις του με την Γερμανία υπογράφοντας συνεργασία, ή αδελφοποίηση, και με έναν ακόμη δήμο, του Greifswald. Δε γνωρίζουμε όμως αν κι αυτή η συνεργασία υπόκειται στο προαναφερόμενο πλαίσιο του Κογκρέσου Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών του Συμβουλίου της Ευρώπης ούτε ποιους τομείς ακριβώς περιλαμβάνει.  Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο διαπανεπιστημιακά προγράμματα ανταλλαγής μεταξύ των δύο δήμων. Παλαιότερο τοπικό δημοσίευμα του τρέχοντος έτους (25 Μαΐου 2017) ανέφερε την επίσκεψη αντιπροσωπείας του Δήμου Greifswald στη Σάμο τον Οκτώβριο του 2015 επιδιώκοντας συνεργασία στην μεταφορά τεχνογνωσίας στον τομέα της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, στην μεταφορά τεχνογνωσίας στον τομέα της πολιτικής προστασίας, καθώς επίσης και σε διεπανεπιστημιακό επίπεδο  ανταλλαγή διδασκόντων και φοιτητών, αλλά και   διασχολικές συνεργασίες με θεσμοθέτηση μαθηματικών διαγωνισμών και ανταλλαγή μαθητικών επισκέψεων.  
Μέσω αυτών των συνεργασιών η Δημοτική Αρχή, όπως εξαγγέλλει, προωθεί «την εξωστρέφεια και τη διεθνή παρουσία του νησιού, στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο, μέσω διμερών συνεργειών αλλά και συμμετοχής σε οργανισμούς και θεσμούς που πρεσβεύουν και καλλιεργούν την προώθηση κοινών δράσεων».
Πόσο αθώες, όμως, είναι αυτές οι διμερείς συνεργασίες και κατά πόσο πράγματι προωθούν κι εξυπηρετούν το συμφέρον του νησιού, των δημοτών και εν γένει των Ελλήνων πολιτών ; Αυτό δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε αν δεν δημοσιοποιηθεί το περιεχόμενο και οι όροι των συμβάσεων, τους οποίους φαίνεται να αγνοούν ακόμη και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι. Και το ερώτημα είναι αν πράγματι αυτές οι συνεργασίες είναι τόσο αθώες, επικερδείς και συμφέρουσες για τον δήμο Σάμου γιατί κρατούνται εν κρυπτώ;
Συνεπώς ευλόγως  αναρωτιόμαστε :
Α) Ποιους τομείς περιλαμβάνει η συνεργασία με τον δήμο Greifswald  και τι προβλέπει ;
Β) Οι διμερείς συνεργασίες που ο Δήμος Σάμου έχει υπογράψει με τους δύο γερμανικούς δήμους, ποιου πρωτοβουλία ήταν,  πως προέκυψαν κι από πότε προετοιμάζονταν;
Γ) Οι συνεργασίες με τους δύο δήμους προβλέπεται να επεκταθούν και σε άλλους τομείς εκτός από αυτούς που δημοσιοποιούνται κι αν ναι ποιοι είναι αυτοί ;
Δ) Στους τομείς συνεργασίας που αναφέρονται εμπλέκονται ιδιωτικές εταιρείες της Γερμανίας  κι αν ναι  με ποιους όρους και ποιες είναι;
Ε) Τι εγγυήσεις έχει δώσει ο δήμος Σάμου ως προαπαιτούμενο για τη συμμετοχή του στις εν λόγω συμφωνίες  προκειμένου να εξασφαλιστούν οι ευρωπαϊκές χρηματοδοτικές πιστώσεις που αναφέρονται; Συμπεριλαμβάνονται εμπράγματες εγγυήσεις της δημοτικής περιουσίας;
ΣΤ) Οι συμφωνίες αυτές έχουν την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου; Γιατί δεν δημοσιοποιούνται και οι σχετικές αποφάσεις ;
Ζ) Οι τομείς συνεργασίας που προβλέπονται έχουν την έγκριση του αρμόδιου υπουργείου της Ελλάδας κι έχουν εγκριθεί από την Ελληνική Βουλή ;
 Μέχρι ν΄ απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα μπορούμε απλά να παρατηρήσουμε ομοιότητες των διμερών αυτών συνεργασιών με την περιβόητη Ελληνογερμανική Συνέλευση του Φούχτελ ως προς τους τομείς ενδιαφέροντος και συνεργασίας: τουρισμός, πολιτική προστασία, παιδεία, , εκσυγχρονισμός της ΤΑ, από κοινού άντληση ευρωπαϊκών κονδυλίων.
Η Γερμανία όμως, και μάλιστα σε κεντρικό επίπεδο, έχει δείξει ενδιαφέρον και για το μεταναστευτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Σάμος, δημιουργώντας ευλόγως ερωτήματα για τον βαθμό εμπλοκής, ή και παρέμβασης ακόμη, της κυβέρνησης της Γερμανίας σε θέματα άμεσα συνδεόμενα με την εθνική μας πολιτική.
 Αυτό αποδεικνύει η επίσκεψη του νέου Γερμανού Πρέσβη στη Σάμο στις 25 Αυγούστου του τρέχοντος έτους.  Ο πρέσβης ενημερώθηκε, μεταξύ άλλων, για τις υψηλές προσδοκίες που υπάρχουν από την γερμανική αγορά για το 2018, για την αύξηση του αριθμού των Τούρκων επισκεπτών στη Σάμο, αλλά και για το μεταναστευτικό, καθώς του επισημάνθηκε η ανάγκη άμεσης αποσυμφόρησης του hotspot από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες που ασφυκτιούν στο νησί.
Επίσης, ενδιαφέρον για τις συνθήκες φιλοξενίας των μεταναστών είχαν επιδείξει την άνοιξη του 2016 και Γερμανοί Βουλευτές που είχαν επισκεφτεί το νησί και το κέντρο φιλοξενίας (hot spot), των οποίων τα έξοδα κάλυψε ο Δήμος Σάμου.
Όμως το ενδιαφέρον της Γερμανικής Πρεσβείας για το μεταναστευτικό στη Σάμο ήταν έντονο ήδη από το 2013, όταν ακόμη το πρόβλημα ήταν σχεδόν ανύπαρκτο. Κλιμάκιο του Γερμανικού προξενείου στην Αθήνα είχε  επισκεφτεί το νησί  στις 30/1/2013 και είχε πραγματοποιήσει συναντήσεις με την ΕΛ.ΑΣ., το λιμεναρχείο και τις τότε δημοτικές αρχές. Η  απάντηση που η τότε δημοτική αρχή έδωσε σε ερώτημα του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου (Ε.ΠΑ.Μ.) της Τ.Ο.  Σάμου  ανέφερε ότι  κατά τη συνάντηση αυτή συζητήθηκε το φαινόμενο της παράνομης λαθρομετανάστευσης, των επιτόπιων συνθηκών κράτησης των παράνομων μεταναστών, η δυνατότητα συνεργασίας για την καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος, η δυνατότητα αξιοποίησης των διαφόρων χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η ανάγκη προσέλκυσης αναπτυξιακών επενδύσεων.
Την περίοδο εκείνη όμως και ο Φούχτελ έταζε αναπτυξιακές επενδύσεις σε διάφορους δημάρχους περιδιαβαίνοντας τη χώρα. Επίσης μια βασική παράμετρος προώθησης της Ελληνογερμανικής Εταιρικής σχέσης ήταν και η εγκατάσταση πολιτικών ιδρυμάτων της Γερμανίας στην Ελλάδα, αλλά και η έντονη δραστηριοποίηση της γερμανικής πρεσβείας της Αθήνας.
Και το ερώτημα είναι:  όταν, μέσω των συμφωνιών που προαναφέραμε και των μνημονίων, όλη η χώρα  μετατρέπεται από το 2010 σε γερμανική αποικία, όταν η Ε.Ε. μετατρέπεται σε ηγεμονία της Γερμανίας, είναι δυνατόν οι συνεργασίες κι οι επαφές  του Δήμου Σάμου με τη Γερμανία να εντάσσονται σε ένα πλαίσιο που εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πολιτών της Σάμου ή τα εθνικά ;

 ( Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα Σαμιακό Βήμα, αρ. φ.4104, στις 18 Νοεμβρίου 2017)

*Η Ελένη Γούλα είναι  μέλος της Τ.Ο. Ε.ΠΑ.Μ Σάμου  & του Εθνικού Συμβουλίου του ΕΠΑΜ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου