.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Χαρίζουν τον ΟΣΕ σε ξένα κράτη


Χαρίζουν τον ΟΣΕ σε ξένα κράτη

«Το ελληνικό Δημόσιο χαρίζει κερδοφόρες εταιρείες σε ξένα κράτη», αποκαλύπτει στην «Εφ.Συν.» ο Θανάσης Λεβέντης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον ΟΣΕ, με αφορμή τη σημερινή σύσκεψη του υπουργού Κωστή Χατζηδάκη με όλους τους διοικητές του ομίλου του ΟΣΕ και εκπροσώπους του ΤΑΙΠΕΔ για το χρονοδιάγραμμα της ιδιωτικοποίησης του σιδηρόδρομου.


Τεκμηριώνοντας το «όχι» των εργαζομένων στην προωθούμενη ιδιωτικοποίηση, επισημαίνει ότι ενδιαφερόμενοι για διάφορα «κομμάτια» του ΟΣΕ είναι ξένες εταιρείες από Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία και Κίνα, που όλες ανήκουν σε φορείς του Δημοσίου!

«Ποιος θα καθορίζει την τιμολογιακή πολιτική;» διερωτάται ο Θ. Λεβέντης και επισημαίνει ότι, σε περίπτωση που π.χ. για κοινωνικούς λόγους θα επιλεγούν χαμηλές τιμές, θα έχουμε το παράδοξο ο ελληνικός προϋπολογισμός να επιδοτεί μια κρατική εταιρεία άλλης χώρας!

Υπάρχουν όμως και άλλα στοιχεία που καταρρίπτουν τα επιχειρήματα της κυβέρνησης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα προηγηθεί στο πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης, έχει από πέρυσι ισοσκελισμένο προϋπολογισμό. Εχει ήδη προσληφθεί σύμβουλος αποκρατικοποίησης, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν εκκρεμότητες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή λόγω του ελέγχου που γίνεται για ορισμένες συμβάσεις. Η ROSCO, που έχει το έργο της συντήρησης των τρένων, είναι κερδοφόρα και υπάρχουν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία εργασίες που έχουν ανατεθεί ώς τώρα σε ιδιώτες κοστίζουν πολλαπλάσια σε σχέση με τα κοστολόγια των συνεργείων της κρατικής σήμερα εταιρείας.

«Δεν θέλουμε κρατικό μονοπώλιο στον σιδηρόδρομο. Εχουμε όμως σημαντικές κρατικές εταιρείες, τις οποίες πρέπει να τις εκσυγχρονίσουμε για να ανταγωνιστούν τους ιδιώτες που θα μπουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο», τονίζει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον ΟΣΕ, προσθέτοντας ότι αυτό το σύστημα εφαρμόζεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Υπενθυμίζει ότι πλήρης ιδιωτικοποίηση των τρένων, με πολύ αρνητικά αποτελέσματα στην ποιότητα των υπηρεσιών και τα τιμολόγια, είχε εφαρμοστεί μόνον στη Βρετανία επί Θάτσερ. «Θα περιμένουμε τις σημερινές ανακοινώσεις και θα δώσουμε τη δική μας πρόταση», καταλήγει, προαναγγέλλοντας νέες κινητοποιήσεις που θα φτάσουν ώς την απεργία.

Χ.ΤΖ.
 πηγή :http://www.efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου