.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Σάμου : Ανακοίνωση για το πρόγραμμα Ε.Υ.Ζ.Η.Ν


Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Ανακοίνωση για το πρόγραμμα Ε.Υ.Ζ.Η.Ν

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου θεωρεί ότι η προσπάθεια του υπουργείου να υλοποιήσει το πρόγραμμα Ε.Υ.Ζ.Η.Ν σε όλα τα δημοτικά και γυμνάσια της χώρας, αφήνει μεγάλα ερωτηματικά για τους σκοπούς του προγράμματος, αλλά και δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στους συναδέλφους που οφείλουν να αφιερώσουν πολλές ώρες προκειμένου και κάνουν τις μετρήσεις και να συμπληρώσουν τις ηλεκτρονικές φόρμες.

Πιο συγκεκριμένα, τα ερωτήματα που οφείλουν να μας απασχολήσουν από τη διενέργεια τέτοιων προγραμμάτων-ερευνών, που έρχονται εμβόλιμα και διαταράσσουν το σχολικό προγραμματισμό, αλλά και ιδιαίτερα για το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι τα παρακάτω:

1. Ποια είναι η ταυτότητα της «έρευνας»;
Γιατί κάθε έρευνα οφείλει να έχει ταυτότητα, δηλαδή από ποιον γίνεται, από ποιον χρηματοδοτείται, το λόγο για τον οποίο γίνεται, δείγμα, πρωτόκολλο προστασίας προσωπικών δεδομένων κ.λπ. Δεν αναφέρεται ούτε στην εγκύκλιο ούτε από τη δ/νση σπουδών ποιος χρηματοδοτεί την έρευνα αυτή και τι θα γίνει το πληροφοριακό υλικό και η βάση δεδομένων που θα δημιουργηθεί και σε τίνος τη χρήση θα είναι διαθέσιμη και για ποιο σκοπό. Το υπουργείο οφείλει να ενημερώσει τη σχολική κοινότητα της οποίας ζητά τη συμμετοχή για όλα τα παραπάνω, με απόλυτη διαφάνεια, όπως επίσης, τους γονείς των μαθητών. Αυτό το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό. Αυτή η «έρευνα» δεν είναι ανώνυμη (καταγράφεται ο αριθμός μητρώου των μαθητών), είναι καθολική (σε εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές).
Να θυμίσουμε ότι το 2005, το «Χαροκόπειο», με τη χρηματοδότηση της Coca Cola, οργάνωσε έρευνα σε 700 δημοτικά σχολεία (Δ΄ τάξη), με θέμα «Διατροφή και κληρονομικότητα στην παιδική ηλικία». Το συμφωνητικό που υπογράφηκε ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο με την εταιρεία έγραφε ανάμεσα στα άλλα ότι ... «τα συμπεράσματα της έρευνας θα δημοσιευτούν μόνο ύστερα από την έγκριση της εταιρείας» ή ότι «η τράπεζα γενετικού υλικού και άλλων πληροφοριών που θα προκύψει είναι περιουσία της ίδιας εταιρείας»!!!
2. Πώς γίνεται μια έρευνα να γίνεται καθολικά σε όλους τους μαθητές δημοτικών και γυμνασίων της χώρας; Το χαρακτηριστικό των ερευνών είναι ότι γίνονται σε δείγμα ατόμων.
3. Πώς διασφαλίζεται η ανωνυμία των μαθητών και των μαθητριών από τη στιγμή που θα συμπληρωθεί ο αριθμός μητρώου τους και το σχολείο;

4. Πώς είναι δυνατόν να ζητείται από τα σχολεία να καλύψουν από μόνα τους το κόστος προμήθειας των υλικών για τις μετρήσεις των μαθητών;
Τα υλικά αυτά κοστίζουν άνω των 150 ευρώ και καλείται το σχολείο να τα πληρώσει εξ ιδίων πόρων, τη στιγμή που πολλά σχολεία δεν έχουν τα βασικά υλικά για να λειτουργήσουν (πετρέλαιο, χαρτιά, συντήρηση φωτοτυπικών, χαρτόνια, είδη καθαριότητας, κ.α.), αφήνουν απλήρωτους λογαριασμούς γιατί τα χρήματα από τις σχολικές επιτροπές καθυστερούν πολύ να έρθουν και όταν τελικά φτάνουν στα σχολεία είναι ήδη πολύ περικομμένα;
5. Έχουν ληφθεί υπόψη το πόσες διδακτικές ώρες χρειάζονται για να ολοκληρωθεί η έρευνα και πόσος χρόνος για να συμπληρωθεί η ηλεκτρονική φόρμα; Κανένας δεν έχει δικαίωμα να επιβάλλει, αλλά και οι εκπαιδευτικοί (ΦΑ, πληροφορικής, δ/ντές και άλλοι) δεν είναι υποχρεωμένοι να εκτελέσουν τον τεράστιο όγκο δουλειάς και τις πολλές ώρες υπερωριών που χρειάζεται πέρα από τις μετρήσεις για να αποδελτιωθούν και να καταγραφούν σε ηλεκτρονική μορφή οι κατάλογοι των στοιχείων και τα ερωτηματολόγια. Δεν είναι μέσα στις αρμοδιότητες, στις υποχρεώσεις και στα καθήκοντα  των εκπαιδευτικών,  ούτε του διδακτικού αλλά ούτε και του εργασιακού τους ωραρίου.
6. Τελικά, ποιος χρησιμοποιεί το δημόσιο σχολείο και για διευκόλυνση τίνος;Ειδικά για την περίπτωση της συγκεκριμένης έρευνας, είναι θεμιτό άραγε επιστημονικός της υπεύθυνος να είναι ο ιδιοκτήτης αλυσίδας κέντρων παιδικής παχυσαρκίας;;;;;
clip_image001

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου