.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Όμηροι ποιανών τελικά είναι τα παιδιά;


Όμηροι ποιανών τελικά είναι τα παιδιά;

του Χρήστου Τσουκαλά
«…Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν θα υπάρξει παιδαγωγός που θα θέσει σε ομηρία  τους μαθητές του, τον μόχθο τους, και τα όνειρα τους» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, θεωρώντας ομηρία των παιδιών την απεργία των εκπαιδευτικών στις εξετάσεις.
Θα μας συγκινούσε το ενδιαφέρον του υπουργού για τα παιδιά, αν δεν ζούσαμε σε αυτή τη χώρα, αν δεν είχαμε τόσες και άλλες περισσότερες απορίες.
-όταν περικόπτονται τα οικογενειακά επιδόματα, τίνος όμηροι είναι τα παιδιά;
-όταν κοιμούνται νηστικά και νηστικά πάνε στο σχολείο, ποιανού είναι η ευθύνη; Όμηροι ποιων είναι τα πεινασμένα παιδιά;
-όταν δεν έχουν καθηγητές, ποιων όμηροι είναι τότε τα παιδιά;..............
-όταν περιμένουν μάταια να περάσει το σχολικό, ποιων όμηροι είναι τότε τα παιδιά;
-όταν  κλείνουν πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ;
-όταν συγχωνεύονται σχολεία;
-όταν στοιβάζονται στις αίθουσες, σε ένα και μισό τετραγωνικό για το καθένα, τίνος είναι όμηροι;
-Όταν το άριστα στο πτυχίο, στο μεταπτυχιακό, στο διδακτορικό το μόνο που εξασφαλίζει είναι  εισιτήριο για τα ξένα ή μια θέση Gastarbeiter;
-όταν κακοποιούνται, τίνος είναι όμηροι;
-όταν ζητιανεύουν στα φανάρια των δρόμων, όταν εγκαταλείπουν το σχολείο, το πανεπιστήμιο, τις σπουδές;
-όταν αυτοκτονούν;
-όταν καλούνται να αφομοιώσουν μια γνώση διαμελισμένη σαν από ατύχημα, χωρίς αρτιότητα, μια γνώση σε ….απορρύθμιση, αποδομημένη, διαθεματική, με προτζεκτ, (project) χωρίς ορισμό, αβέβαιη, στο περίπου, υποκειμενική, της μετανεωτερικότητας, ποιων όμηροι είναι τότε τα παιδιά;
-ποιανών ήταν όμηροι οι φοιτητές στη Λάρισα που έχασαν τη ζωή τους από  αναθυμιάσεις  μαγκαλιού;
- Οι  684.000, νέοι  που ψάχνουν  σήμερα για δουλειά στην Ελλάδα, τίνων είναι όμηροι;
-κι εγώ που αναγκάστηκα να επισπεύσω  τη συνταξιοδότησή μου, πρόωρα σπρωγμένος στο περιθώριο, φοβούμενος την επερχόμενη καταιγίδα,  με λεηλατημένα τα ασφαλιστικά ταμεία, τους κόπους μια ζωής,  ποιανού τάχα είμαι όμηρος;
Ο Χρήστος Τσουκαλάς είναι συνταξιούχος  εκπαιδευτικός
από το «Ελληνικό Καφενείο» via  seisaxthia-epam

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου