.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ;;;;

Φίλε γονέα

Όπως είναι γνωστό από φέτος θα ισχύσει το «νέο» σύστημα εισαγωγής  στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ένα  σύστημα που απαιτεί την δημιουργία τράπεζας θεμάτων και  τις πανελλαδικού τύπου εξετάσεις από την Α’ λυκείου, όπως και τον υπολογισμό –με κάποιο ποσοστό- του βαθμού της Α’ Λυκείου στον τελικό βαθμό εισαγωγής .
Είναι  η νέα προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να διώξει χιλιάδες μαθητές από το δημόσιο σχολείο μετά την διάλυση των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ… Είναι η προσπάθεια του Υπουργείου να καταργήσει ότι έμεινε από το σχολείο της γνώσης  και να δημιουργήσει το νέο σχολείο της κατάρτισης, με απόφοιτους  έτοιμους να αποδεχθούν τα μεροκάματα ντροπής  και τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις.
Όμως  το Υπουργείο  στην προσπάθειά του να ξεμπερδεύει γρήγορα με τους μαθητές τώρα που οι γονείς, ηττημένοι από τα απανωτά χτυπήματα στην ζωή τους, και στην αγωνιώδη προσπάθεια τους  για επιβίωση  θεωρούν τα ζητήματα παιδείας δευτερεύοντα , έκανε  έναν νόμο που πέρα από ανήθικος - γιατί ποιά ηθική να κρύβεται πίσω από το διώξιμο χιλιάδων μαθητών από τα σχολεία;; - αντιβαίνει και  βασικούς κανόνες της ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ.
Είναι γνωστό  ότι τα παιδιά θα διαγωνιστούν σε 2 θέματα από την τράπεζα θεμάτων και σε δύο θέματα της επιλογής του εκπαιδευτικού. Μπορεί το Υπουργείο να χρησιμοποιεί τον όρο «ίδιας βαρύτητας» όμως όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση γνωρίζουν καλά ότι αρκεί μια διαφορετική διατύπωση ή  διαφορετικές πράξεις  για κάποια άσκηση για να αλλάξουν το επίπεδο δυσκολίας ενός θέματος. Άρα εκ των πραγμάτων τα παιδιά διαγωνίζονται  σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΘΕΜΑΤΑ για την εισαγωγή τους στην ίδια σχολή.
Επίσης , στα μαθηματικά για παράδειγμα , την θεωρία την επιλέγει ο εκπαιδευτικός της τάξης  άρα είναι στην ευχέρεια του να ζητήσει από τους μαθητές κάποια επιλεγμένα λήμματα για απόδειξη και όχι όλα σε αντίθεση με έναν συνάδελφο του που ζητάει το σύνολο των λυμάτων. Έτσι στην πραγματικότητα τα παιδιά δίνουν σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΥΛΗ...
Ένα επίσης σημαντικότατο θέμα  είναι ο τρόπος βαθμολόγησης. Έως τώρα στις πανελλαδικές εξετάσεις για να προστατευθεί η  αξιοπιστία της βαθμολόγησης από τυχόν προσωπικές συμπάθειες –αντιπάθειες  αλλά και από τυχούσες  οικογενειακές σχέσεις  τα ονόματα των παιδιών καλύπτονταν και στέλνονταν σε διαφορετικές πόλεις για να  βαθμολογηθούν. Τώρα απλά τα διορθώνει ο εκπαιδευτικός της τάξης  με αποτέλεσμα να μπορούν να θεωρηθούν αναξιόπιστα  τα αποτελέσματα για τους λόγους που προαναφέραμε, αλλά και   να δημιουργηθεί  εκρηκτικό κλίμα για την επόμενη   χρονιά μιας και ο ίδιος θα θεωρηθεί «υπεύθυνος» από κάποιους γονείς  και μαθητές για τα «κακά» αποτελέσματα που μπορούν υπό προϋποθέσεις  να «καταστρέψουν»  το μέλλον τους.
Είναι άλλωστε  προφανές ότι αν το Υπουργείο αντιμετώπιζε  τις κρίσιμες αυτές εξετάσεις για το μέλλον των μαθητών με σοβαρότητα και προσοχή δεν θα καλούσε  στο τέλος του Απρίλη (29)  την «επιστημονική  κοινότητα»  να στείλει θέματα για την δημιουργία τράπεζας θεμάτων όταν είναι δεδομένο ότι ο χρόνος που απομένει είναι ελάχιστος για την σωστή επιστημονική αξιολόγηση  και την δημιουργία  σοβαρής επιστημονικά τράπεζας θεμάτων.
Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρώ  ότι υπάρχουν  ΤΕΡΑΣΤΙΑ θέματα ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ  αυτών των εξετάσεων.
Η εκπαιδευτική κοινότητα είναι υποχρεωμένη να πάρει θέση για το νόμιμο ή όχι των εξετάσεων  και η Ανώτατη  Συνομοσπονδία Γονέων  πέρα από τις , σε μεγάλο μέρος , σωστές αναλύσεις της,  να προχωρήσει σε δυναμικές  κινητοποιήσεις (κάτι που όλο τον χρόνο δεν έκανε  έστω και αν η επίθεση   στο δημόσιο σχολείο ήταν πρωτοφανούς έντασης) με όσους γονείς και  φορείς της εκπαίδευσης  παλεύουν για ένα  δημόσιο σχολείο  της γνώσης, της ελευθερίας, της δημιουργίας  …
Χάσαμε πολλές μάχες, ας μην χάσουμε τον πόλεμο γιατί η ήττα  θα είναι καταστροφική  για τις ζωές των παιδιών μας…
«…αφήνεις χιλιάδες παιδιά να κομματιάζονται την ώρα που παίζουν ανύποπτα στις
πολιτείες…»
Τάσος Λειβαδίτης – «Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος»
Σάββας Δανιηλίδης  Μέλος της (ανύπαρκτης) Ένωσης Γονέων Πάτρας- Μέλος της Κίνησης  Γονέων για την Υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου  Πάτρας. 



Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου