.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Εφοπλιστές: Τζαμπατζήδες πρωταθλητές!


wana 
Διεθνής πρωτιά των ελλήνων εφοπλιστών σε χωρητικότητα, μαύρη εργασία και εισφοροκλοπή
Η ιστορία των ελλήνων εφοπλιστών αποτελεί εγχειρίδιο επιτυχίας στον καπιταλισμό. Αρκεί να την δεις ως σύνολο και να μην μείνεις μόνο στις λαμπρές σελίδες της, όπως αυτές για παράδειγμα που κόσμησαν τον ελληνικό και διεθνή Τύπο πριν λίγες μέρες και αφορούσαν την παγκόσμια πρωτιά που κατέκτησαν στη διεθνή ναυτιλία.
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ
Ειδικότερα, η Ελλάδα αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη πλοιοκτήτρια χώρα του κόσμου, ξεπερνώντας τους Ιάπωνες που κρατούσαν τα πρωτεία με κριτήριο την χωρητικότητα. Με βάση την έκθεση του οίκου Clarkson, οι έλληνες εφοπλιστές έχουν πλέον υπό την ιδιοκτησία τους πλοία συνολικής χωρητικότητας 164 εκ. τόνων, ενώ οι Ιάπωνες σχεδόν διπλάσια πλοία μεν (8.537 έναντι 4.894 των Ελλήνων) συνολικής όμως χωρητικότητας 157,4 εκ. τόνων. Τα απόνερα των ελλήνων εφοπλιστών (που ελέγχουν το 16,25% του παγκόσμιου στόλου και το 40% του ευρωπαϊκού) ακολουθούν μετά τους Ιάπωνες, Κινέζοι, Γερμανοί, Νοτιοκορεάτες και Αμερικάνοι πλοιοκτήτες. Αυτή είναι η φωτεινή πλευρά του φεγγαριού που προσφέρεται για διθυράμβους, χωρίς ποτέ ωστόσο να μεταφράζεται σε νέα φορολογικά έσοδα ή αύξηση των θέσεων εργασίας…
Στην πίσω, την σκοτεινή πλευρά του εφοπλιστικού θαύματος κυριαρχεί η θεσμοθετημένη φοροαποφυγή και η μαύρη εργασία, ενώ μάλιστα πληθαίνουν οι περιπτώσεις απλήρωτης εργασίας, με μεγάλες εταιρείες να χρωστούν σε ναυτεργάτες μισθούς πολλών μηνών.
Η υποβάθμιση των συνθηκών εργασίας στην ακτοπλοΐα ήταν το ζητούμενο της τροπολογίας που κατέθεσε ο υπουργός Εργασίας, βάσει της οποίας καταργούνται στην πράξη οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας των ναυτικών. Ρόλο πολιορκητικού κριού ανέλαβαν οι επιχειρησιακές συμβάσεις που στο εξής θα υπερισχύουν των συλλογικών συμβάσεων. Με αυτό τον τρόπο ο Σαμαράς χάρισε εκατομμύρια στους εφοπλιστές, την ίδια ώρα που οδηγεί στην φτώχεια χιλιάδες ναυτεργάτες οι οποίοι θα δουν τους μισθούς τους να μειώνονται παραπέρα, τις ώρες εργασίας τους να αυξάνονται και τις σχέσεις εργασίας να ελαστικοποιούνται.
Πέραν της μετατροπής των πλοίων σε κάτεργα, οι έλληνες πλοιοκτήτες, με βάση απάντηση που έδωσε ο αρμόδιος υπουργός σε κοινοβουλευτική ερώτηση, έχουν καταφέρει να χρωστούν σε ασφαλιστικά ταμεία περισσότερα από 100 εκ. ευρώ. Μάλιστα, απ’ αυτό το ποσό τα 17,9 δισ. ευρώ τα οφείλουν ποντοπόρα πλοία κι όχι πλοία εσωτερικού. Η συμμετοχή στο κίνημα «δεν πληρώνω» των εφοπλιστών της ποντοπόρου ναυτιλίας διαλύει έναν πολύ βολικό μύθο που ανθεί στα εφοπλιστικά γραφεία βάση του οποίου το τζαμπατζιλίκι κι η λαμογιά αποτελεί δεύτερη φύση των ακτοπλόων, ενώ αντίθετα οι …διεθνώς καταξιωμένοι ποντοπόροι δεν καταδέχονται να ασχοληθούν με τέτοιες απατεωνιές.
Η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική κι αποδεικνύεται από τις συνεχείς πιέσεις που ασκούν στις κυβερνήσεις οι εφοπλιστές της ποντοπόρου για χαλάρωση της εργατικής νομοθεσίας κι επιπλέον φοροαπαλλαγές, εκβιάζοντας συνεχώς με τη δυνατότητα που έχουν να αλλάζουν τις σημαίες στα πλοία τους. Επομένως η πρωτιά που κατέκτησαν οι έλληνες εφοπλιστές αν κάτι δείχνει είναι τον αναντικατάστατο ρόλο της βάρβαρης εκμετάλλευσης και της φοροκλοπής στον σύγχρονο καπιταλισμό.


(Πριν, 17 Μαΐου 2014)

 http://leonidasvatikiotis.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου