.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Με υπουργική απόφαση που δεν έχει ανακοινωθεί, έχουν γίνει αυξήσεις στα ναύλα πλοίων που εξυπηρετούν συγκεκριμένες γραμμές, οι περισσότερες από τις οποίες είναι ενδονησιωτικές



Της Χριστίνας Παπασταθοπούλου

Νέα αύξηση, τη δεύτερη μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, στα ναύλα σε τοπικές ακτοπλοϊκές γραμμές, αποφάσισε η κυβέρνηση μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, και μάλιστα χωρίς καν να το ανακοινώσει. Η υπουργική απόφαση, η οποία υπογράφεται από τον υπουργό Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτη, δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β 1772/23-7-2013) και ισχύει από την ημέρα της δημοσίευσης, δηλαδή με λίγα λόγια οι αυξήσεις ήδη εφαρμόζονται, επιβαρύνοντας εκ νέου τις τσέπες των κατοίκων των νησιών και γενικότερα των επιβατών.

Οι αυξήσεις δεν αφορούν τις «μεγάλες γραμμές» της ακτοπλοΐας, στις οποίες οι ναύλοι διαμορφώνονται ελεύθερα. Αφορούν την οικονομική θέση επιβατών, οχήματα και εμπορεύματα πλην ταχυδρομικών αποστολών σε συγκεκριμένες γραμμές, οι περισσότερες από τις οποίες είναι ενδονησιωτικές (π.χ. Αίγινα-Σπέτσες, Αλόννησος-Βόλος, Ανάφη-Ιος, Ανάφη-Κουφονήσια κ.ά.), κάποιες συνδέσεις του Αργοσαρωνικού, όπως τα Κύθηρα και γραμμές του Β. Αιγαίου. Επιβάλλονται επί του καθαρού ναύλου και στη συνέχεια οι τιμές διαμορφώνονται, αφού προστεθούν και τα τέλη υπέρ τρίτων.

Τον Οκτώβριο του 2012, ο τότε υπουργός Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης είχε και πάλι προχωρήσει στις ίδιες ακτοπλοϊκές γραμμές σε αυξήσεις της τάξης του 2,4%. Αυτήν τη φορά δεν έχει ακόμα καθοριστεί το ποσοστό της αύξησης, καθώς στην υπουργική απόφαση επισυνάπτονται μεν οι ακτοπλοϊκές γραμμές και οι νέες τιμές των εισιτηρίων, αλλά χωρίς να συμπεριλαμβάνονται μέσα σε αυτές τα τέλη υπέρ τρίτων.

Για τη νέα αύξηση, η απόφαση του ΥΝΑ επικαλείται την άνοδο 0,8% που σημείωσε ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή κατά τη δωδεκάμηνη περίοδο Ιανουαρίου 2012-Δεκεμβρίου 2012, την ανάγκη προστασίας της τακτικής και επαρκούς παροχής υπηρεσίας μεταφορών μεταξύ των νησιών και το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

Το γνώριζε

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι ο Μ. Βαρβιτσιώτης, μιλώντας πριν από μερικές μέρες στο ραδιόφωνο του «Αλφα» και ερωτηθείς για το ενδεχόμενο μείωσης στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, είπε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να συμβεί στην παρούσα φάση, γιατί δεν υπάρχει περιθώριο μείωσης των φόρων, παράγοντας που επηρεάζει το ακτοπλοϊκό κόστος. Δεν ανέφερε τίποτε, όμως, για την αύξηση που ο ίδιος στο μεταξύ όχι μόνο γνώριζε, αλλά είχε υπογράψει κιόλας.

Παρέμβαση για το θέμα έκανε χθες το βράδυ ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θ. Δρίτσας, ο οποίος χαρακτηρίζει «πρόκληση απέναντι στους εργαζόμενους, στα λαϊκά στρώματα και στους νησιώτες τη δεύτερη αύξηση μέσα σε λιγότερο από 10 μήνες στα ναύλα των πλοίων. Αυτές οι γραμμές έχουν χαρακτήρα αστικής συγκοινωνίας και οι διαδοχικές αυξήσεις προσθέτουν ακόμη ένα δυσβάστακτο χαράτσι», επισημαίνει ο βουλευτής και προσθέτει πως «το ΥΝΑ, για να προσφέρει ένα ακόμα δώρο στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, δεν διστάζει να εκδώσει τη σχετική απόφαση μέσα στο καλοκαίρι, που διακινείται ακόμα περισσότερος κόσμος, και χωρίς να προηγηθεί καμία ανακοίνωση, ώστε να μην προλάβουν οι επιβάτες να προεκδώσουν εισιτήρια».

ch.papastath@efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου