.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Σε πανικό το υπουργείο Παιδείας

Αλλαγές, τροποποιήσεις, ελιγμοί και "εμπιστευτικές" οδηγίες

Με εμπροσθοφυλακή τα δελτία των 8, τα κεντρικά άρθρα πολλών εφημερίδων και τις περισσότερες εκπομπές του «πρωινού καφέ», επιχειρεί να συκοφαντήσει τους εκπαιδευτικούς για να «φρενάρει» μία από τις μεγαλύτερες –όπως φαίνεται– κινητοποιήσεις.
Με εμπροσθοφυλακή τα δελτία των 8, τα κεντρικά άρθρα πολλών εφημερίδων και τις περισσότερες εκπομπές του «πρωινού καφέ», επιχειρεί να συκοφαντήσει τους εκπαιδευτικούς για να «φρενάρει» μία από τις μεγαλύτερες –όπως φαίνεται– κινητοποιήσεις
→Το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να λειάνει το έδαφος για χιλιάδες νέες μετακινήσεις και απολύσεις
ΕΡΕΥΝΑ του Χρήστου Κάτσικα
Με τις γνωστές μεθόδους του μαστίγιου και του καρότου και με ένα επικοινωνιακό μπαράζ για την κατάλληλη διαμόρφωση της κοινής γνώμης επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας να «φρενάρει» μία από τις μεγαλύτερες -όπως φαίνεται- κινητοποιήσεις των καθηγητών, για την οποία κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι μπορεί να μετατραπεί σε σπίρτο αναμμένο σε έναν χώρο γεμάτο εύφλεκτο υλικό.

Εμπροσθοφυλακή της επικοινωνιακής πολιτικής του υπουργείου Παιδείας παραμένουν τα δελτία των 8, τα κεντρικά άρθρα των περισσότερων εφημερίδων και οι περισσότερες εκπομπές του «πρωινού καφέ». Πρωτοφανές δεν είναι (αφού έτσι συνηθίζουν να κάνουν με όλους τους εργαζομένους και τα σωματεία τους όταν ετοιμάζονται για κινητοποιήσεις), ωστόσο δεν παύει να είναι ενοχλητικό και βεβαίως αποκαλύπτει τις προθέσεις τους.
Μιλάνε ως ειδικοί, άλλοτε βγάζοντας οχετούς συκοφαντίας για τους καθηγητές και άλλοτε χαϊδεύοντας μαθητές, υποψηφίους και γονείς, με στόχο, βέβαια, να τους στρέψουν εναντίον των καθηγητών. Γνωστές και δοκιμασμένες μέθοδοι που φανερώνουν τον ρόλο των κυρίαρχων ΜΜΕ και των κεντρικών τους δημοσιογράφων. Είναι αυτοί που στο ένα χέρι κρατάνε το λιβανιστήρι για την κυβέρνηση και στο άλλο χέρι τον δίσκο του εράνου.
Το ίδιο το υπουργικό επιτελείο από τη μια ξεσκονίζει σε όλα τα ρεφρέν του τις χιλιοειπωμένες –και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις– «θεωρίες του», όπως τη θεωρία της υποκίνησης («πολιτικά κόμματα, συνδικαλιστές» και άλλοι θεοί και δαίμονες «πίσω από την απεργία των καθηγητών») ή τη θεωρία της παραπληροφόρησης («μεθοδευμένο και κατευθυνόμενο όργιο παραπληροφόρησης», «κύκλοι προσκείμενοι σε κόμματα της αντιπολίτευσης διασπείρουν φήμες για δήθεν αποφάσεις του υπουργείου» κ.ά.), ενώ από την άλλη παρουσιάζεται καθησυχαστικό, πατρικό σχεδόν, σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.
Στα πλαίσιο αυτο εντάσσεται και η σπουδή του υπουργού Παιδείας να ανακοινώσει ότι «δεν αλλάζει τίποτε για τους μαθητές και δεν πρέπει να ανησυχούν» και ότι «κατοχυρώνουμε την οργανική θέση όλων των καθηγητών και των δασκάλων ώστε απρόσκοπτα να συνεχίσουν το έργο τους δίνοντας τέλος στην ανασφάλεια».
Πρωτοφανείς κινήσεις
Είναι φανερό ότι η πίεση που νιώθει αυτή την περίοδο το υπουργείο Παιδείας από την απεργία διαρκείας που αρχίζουν οι καθηγητές στις 16 Σεπτεμβρίου το οδηγεί σε πρωτοφανείς κινήσεις που δηλώνουν πανικό. Να θυμίσουμε ότι λίγο πριν από το τέλος Αυγούστου το υπουργείο Παιδείας επιχείρησε να ετοιμάσει για διαθεσιμότητα άλλους 1.200 τεχνολόγους καθηγητές «σβήνοντας» το μάθημά τους από το ωρολόγιο πρόγραμμα, ενώ λίγες μόλις μέρες πριν επιχείρησε να εξαφανίσει τη δεύτερη ανάθεση στους καθηγητές ξένων γλωσσών (το μάθημα της Ιστορίας), γεγονός που θα δημιουργούσε νέα δεξαμενή πλεοναζόντων. Ωστόσο, η προκήρυξη της απεργίας και η προσπάθεια να μην έχει αυξημένη συμμετοχή ανάγκασαν το υπουργικό επιτελείο να «ξεχάσει» λίγα 24ωρα μετά και τις δυο του επιδιώξεις.
Ωστόσο είναι φανερό και αποκαλύπτεται σε έρευνα που θα παρουσιάσουμε τις επόμενες μέρες ότι η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών ανησυχεί, αγωνιά, νιώθει μεγάλη ανασφάλεια, θυμό και δεν πιστεύει καθόλου τις καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις του υπουργείου Παιδείας.
Βέβαια, επειδή η κεντρική κατεύθυνση του υπουργείου Παιδείας είναι αφ” ενός η έξωση χιλιάδων μαθητών από τα Λύκεια και η ώθηση στην κατάρτιση και τη μαθητεία-δωρεάν εργασία μαζί με τη δραστική μείωση των τμημάτων Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων και αφ” ετέρου η διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών με τις αναγκαστικές μετακινήσεις και τις νέες διαθεσιμότητες–απολύσεις που υπολογίζεται ότι αφορούν άλλους περίπου 10.000 εκπαιδευτικούς μέχρι το 2015, η υλοποίηση των σχεδιασμών προχωράει υπογείως.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται η λειτουργική κατάργηση των οργανικών θέσεων στα ολοήμερα σχολεία, οι μηδενικές σχεδόν αποσπάσεις, οι μηδενικοί διορισμοί και οι ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών.
Παράλληλα με εμπιστευτική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας προς τους περιφερειακούς διευθυντές (υπογράφει ο υπουργός Κ. Αρβανιτόπουλος) δίνεται εντολή για «υποχρεωτικές αποσπάσεις εκπαιδευτικών με οργανική θέση ή που είναι σε διάθεση και πλεονάζουν, σε άλλες σχολικές μονάδες του ίδιου ΠΥΣΠΕ ή άλλου ΠΥΣΠΕ της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης». Μάλιστα οι υποχρεωτικές αποσπάσεις πρέπει να έχουν «ολοκληρωθεί μέχρι 16/9» και είναι για όλο «το τρέχον διδακτικό έτος».
Βίαιες αλλαγές
Οπως γίνεται φανερό, δεν προχωρούν μόνο στην κάλυψη των κενών με κάθε τρόπο, χωρίς καμιά παιδαγωγική ευαισθησία, αλλά προχωρούν αξιοποιώντας και τη δημοσιονομική προσαρμογή σε βίαιη κατάργηση των πιο βασικών και διασφαλισμένων εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
Οπως αποκαλύπτουν μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ (εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων Εκπαιδευτικών Π.Ε.) το εμπιστευτικό έγγραφο του υπ. Παιδείας στους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης της χώρας ορίζει ότι «Μετά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία ευθύνης τους, σύμφωνα με τα ανωτέρω, και εφόσον υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, είτε με οργανική θέση είτε σε διάθεση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί υποχρεωτικών αποσπάσεων[… ] αφού προηγουμένως έχει καταταχθεί το πλεονάζον προσωπικό με βάση τις ισχύουσες[…] Με βάση την κατάταξη αυτή και μετά από αίτηση προτίμησης των πλεοναζόντων συντάσσονται πίνακες α) για την απόσπαση σε άλλη σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης της αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου και β) για την απόσπαση σε άλλη σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της αρμοδιότητας άλλου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου ανώτερου περιφερειακού συμβουλίου, και αποσπώνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013 για το τρέχον διδακτικό έτος».

Πηγή: AlfaVita

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου