.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!»

pl1

Δεν εμφανίστηκε συμβολαιογράφος στο Περιστέρι – «Είχαμε προσπαθήσει να μπούμε στο νόμο Κατσέλη, χαλάσαμε ένα σκασμό χρήματα» – «Πήρε ο πατέρας μου δάνεια για να ανοίξω μια επιχείρηση. Δεν πήγε καλά και τώρα είμαι άνεργη» – Συγκλονιστική μαρτυρία γυναίκας που κινδυνεύει να χάσει το σπίτι της σε πλειστηριασμόΜπορεί οι συμβολαιογράφοι να συνεχίζουν την αποχή τους, διευκολύνοντας τη μη διεξαγωγή πλειστηριασμών, όμως οι πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας, παρά και την οδηγία του υπουργείου Οικονομικών φαίνεται πως είναι προγραμματισμένοι να διεξαχθούν. Η «λαϊκή οργή» ξεχειλίζει με συγκεντρώσεις να λαμβάνουν χώρα σε όλα τα Ειρηνοδικεία της χώρας όπου είναι προγραμματισμένοι πλειστηριασμοί, δίνοντας ένα σαφές μήνυμα στην κυβέρνηση ότι οι διαδικασίες θα τύχουν εντονότατης αντίδρασης από ακτιβιστές και απλούς πολίτες, με στόχο τη ματαίωσής τους.
Συγκεκριμένα, στα Ειρηνοδικεία Περιστερίου, στη Λουκάρεως στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και στη Θεσσαλονίκη, ακτιβιστές διαφόρων κινημάτων έχουν συγκεντρωθεί για ακόμα μια Τετάρτη, σε μια προσπάθεια να εμποδιστεί η οποιαδήποτε διαδικασία πλειστηριασμού.

«Είμαι σε τραγική κατάσταση κι έχω μπλέξει και την οικογένειά μου» Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση της Κ.Τ. όπου σήμερα στο Ειρηνοδικείο Περιστερίου θα έβγαινε η πρώτη και μοναδική κατοικία της οικογένειάς της σε πλειστηριασμό για οφειλή σε ισπανική τράπεζα.
«Πήρε ο πατέρας μου τα δάνεια για να ανοίξω εγώ μία επιχείρηση. Δεν πήγε καλά και τώρα είμαι άνεργη. Είμαι σε μία τραγική κατάσταση και όχι τίποτα άλλο έχω μπλέξει και την οικογένειά μου, δεν ξέρω τι να κάνω», λέει απελπισμένη στο protothema.gr  η Κ.Τ.
Όπως εξηγεί η ίδια η κατοικία των 70τμ στο Περιστέρι είναι στο όνομα του πατέρα της ο οποίος πήρε στο παρελθόν κάποια δάνεια για να την βοηθήσει να φτιάξει τη δική της επιχείρηση. Τα πράγματα όμως δεν πήγαν όπως υπολόγιζαν και βρέθηκαν με χρέη ύψους 120.000 σε έξι διαφορετικές τράπεζες. Ωστόσο το σπίτι εκπλειστηριάζεται από τράπεζα με έδρα την Ισπανία για οφειλή ύψους 28.000 ευρώ με τιμή εκκίνησης τα 41.000 ευρώ.
«Είχαμε προσπαθήσει να μπούμε στο νόμο Κατσέλη, χαλάσαμε ένα σκασμό χρήματα αλλά από λάθος του δικηγόρου, ταλαιπωρηθήκαμε αρκετά χρόνια και τελικά μας ακυρώσανε και η ισπανική τράπεζα μας βγάζει σε προγράμματα πλειστηριασμών. Αυτή είναι η δεύτερη φορά και κάθε 40 ημέρες το σπίτι θα βγαίνει. Έχουμε βρει κάποιους άλλους δικηγόρους τώρα δεν ξέρω τι θα καταφέρουμε κι αν θα καταφέρουμε κάτι. Τουλάχιστον να πάρουμε λίγο χρόνο».
Όπως τονίζει: «Είχαμε πάρει στεγαστικό δάνειο 30.000 από αυτή την τράπεζα, είχαμε δώσει κάποιο ποσό αλλά μας βγάζουν τώρα το σπίτι για χρέος 28.000. Είναι η πρώτη και μοναδική κατοικία. Το μόνο εισόδημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην οικογένεια είναι η σύνταξη του πατέρα μου. Εγώ είμαι άνεργη και χωρισμένη, η μητέρα μου δεν εργάζεται. Έχουμε χρέος και σε άλλες τράπεζες γι’ αυτό προσπαθήσαμε να μπούμε στον νόμο Κατσέλη για να μπορέσουμε να δίνουμε κάποιες δόσεις. Γιατί και να κάνω ρύθμιση με την ισπανική τράπεζα μόνο υπάρχουν και οι άλλες από πίσω. Συνολικά έχουμε πάρει δάνεια ύψους 120.000 ευρώ από έξι διαφορετικές τράπεζες».
Χαρακτηριστικό της οικονομικής τους κατάστασης είναι ότι πλέον έχουν επιστρέψει όλοι στο πατρικό τους σπίτι και ζουν με τη σύνταξη του πατέρα η οποία δεν ξεπερνάει τα 900 ευρώ.
«Ένα παλιό σπίτι είναι στο οποίο μένουμε όλοι αυτή τη στιγμή. Τελευταία έχει έρθει ο αδερφός μου γιατί χώρισε και εκείνος. Έχει γυρίσει όλη η οικογένεια πια. Δεν έχω και πολλές επιλογές γιατί έχω κάνει πάρα πολλά όλα αυτά τα χρόνια. Περιμένω μήπως αλλάξει κάτι στη νομοθεσία», καταλήγει.
Αποτράπηκαν τρεις πλειστηριασμοί στη Θεσσαλονίκη Τρεις πλειστηριασμοί ακινήτων αναβλήθηκαν και σήμερα στη Θεσσαλονίκη, μετά από διαμαρτυρία μελών του Συντονισμού Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης ενάντια στους πλειστηριασμούς.
Οι πλειστηριασμοί αφορούσαν δύο διαμερίσματα και έναν αποθηκευτικό χώρο.
Ο συμβολαιογράφος που βρισκόταν στο Ειρηνοδικείο τόνισε πως πρόκειται για διαφορές μεταξύ ιδιωτών, ωστόσο οι διαδηλωτές ζήτησαν να μην ξεκινήσει η διαδικασία, φώναξαν συνθήματα και στη συνέχεια ο συμβολαιογράφος αποχώρησε.
«Ο συντονισμός συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης και εκατοντάδες κάτοικοι της πόλης ήμασταν στο Ειρηνοδικείο για να φωνάξουμε το «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη». Έχουμε απέναντι μας μια πολιτική της κυβέρνησης πέρα από τη λάσπη που ρίχνει στο κίνημα στην πραγματικότητα και πάρα την υποτιθέμενη δέσμευση της δεν προχωρά σε καμιά νομοθετική πρωτοβουλία για πραγματική προστασία της λαϊκής κατοικίας και προστασίας», τόνισε ο Ηλίας Σμήλιος μέλος του Συντονισμού Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης ενάντια στους πλειστηριασμούς.
Εικόνες από Ειρηνοδικείο στη Λουκάρεως
Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!» - Εικόνα 0
Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!» - Εικόνα 1
Εικόνες από το Ειρηνοδικείο στο Περιστέρι
Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!» - Εικόνα 2
Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!» - Εικόνα 3
Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!» - Εικόνα 4
Και η Χρυσούλα Γιαταγάνα, που κινδυνεύει να χάσει το σπίτι της, στις κινητοποιήσεις
Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!» - Εικόνα 5
Δείτε βίντεο: Πλειστηριασμοί: «Ισπανική τράπεζα μας βγάζει το σπίτι στο σφυρί!» 
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου